pobierz dokument w formacie PDF
Rider techniczny SILK - The Best of Queen Inputlist: 1.BD – AKG D112 / Shure Beta 52 / Audix D6 /gate/ 2.SD – Shure SM/Beta 57 /comp-gate/ 3.HH – AKG C1000s / SM81 / Oktava MK012 4.TT1 – Sennheiser e 604/904 /gate/ 5.TT2 – Sennheiser e 604/904 /gate/ 6.FT- Sennheiser e 604/904 /gate/ 7.OH - ShureSM81 / AKG C 1000s / Oktava MK012 8.OH - Shure SM81 / AKG C 1000s / Oktava MK012 9.BASS – XLR 10.EL. GIT(L) – XLR 11.EL. GIT (R) – XLR 12. EL - AC. GIT (VARIAX) - XLR 13.KEYB (L)– DI-BOX 14.KEYB (R)– DI-BOX 15.Back VOC (git) – Shure SM 58 /comp/ 16.Back VOC (keyb) – Shure SM 58 /comp/ 17. Back VOC (dr) – własny mikrofon nagłowny /comp/ 18.VOC front – Shure Beta 58 / Beta 87 wireless /comp/ + TALK BACK MIC przy konsolecie do komunikacji z zespołem Zapięte efekty z możliwością niezależnej wysyłki do każdego z kanałów: FX 1 - reverb hall
FX 2 - tap delay FX 3 - gate reverb (do bębnów) MONITORY AUX1– front voc (2 monitory wedge) AUX2– git, back voc (własny odsłuch douszny) AUX3– bass (monitor wedge) AUX4 - keyb (własny odsłuch douszny) AUX5 – drums (własny odsłuch douszny) EQ parametryczny lub tercjowy korektor graficzny (31 punktowy) zapięty w każdym torze monitorowym (AUX 1-5). Optymalnie: oddzielny sceniczny system monitorowy. SCENA Minimalnw wymiary: 6 x 8 x 1,2 m. Stabilny podest pod perkusję min 2 x 2 x 0,4m. Plenery: scenazadaszona, osłonięta z tyłu i z boków, SYSTEM F.O.H Nagłośnienie powinno być oparte na komponentach firm uznanej marki (L-Acoustic, Electro-Voice, Nexo, JBL, Meyer Sound, Adamson, Allcons, etc.), zestrojone i przygotowane do równomiernego pokrycia dźwiękiem nagłaśnianego audytorium, wolne od jakichkolwiek brumów i przydźwięków, gotowe min. na godzinę przed przybyciem zespołu. Moc powinna być adekwatna do miejsca i charakteru imprezy. MIXER F.O.H Preferowane konsolety cyfrowe sprawdzonych marek: Midas, Soundcraft, Yamaha, Allen&Heath, DigiCO. Akceptujemy również: Behringer WING, X32, XR18R. -min. 18 kanałów, 5 aux -min. 4 punktowy eq, w tym podwójna korekcja parametrycznana każdymkanale Minimum 3 niezależnie działające multiprocesory efektów dobrej klasy, w tym przynajmniej jeden zfunkcją TAP DELAY. Dobrej klasy korektor graficzny 2x31 zapięty na sumie. ZASILANIE
Dozasilenia backline’u 230V o min. zabezpieczeniu 16A na osobnej fazie, niezależnej od światła. Uwaga: Naczas próby akustycznej oraz podczas całego koncertu muszą być obecni: miejscowy realizator dźwięku, światła oraz elektryk! OŚWIETLENIE - dostosowane do miejsca i adekwatne do charakteru koncertu.Plenery: PAR64 / reflektory teatralne / głowice ruchome wash – na rampie przedniej, do oświetlenia muzyków od frontu światłem białym - min. 8 szt. BLINDERS – min. 4 szt. TYŁ: Głowice ruchome typu WASH – min. 6 szt. Głowice ruchome typu SPOT – min. 6 szt. Głowice ruchome typu BEAM - min. 6 szt. STRIP - min. 8 szt. STROBO DMX 2-3kW z efektem FLASH – min. 2 szt. Maszynado dymu + wentylator UWAGA: Istnieje możliwość zmian w riderze, stosownie do możliwości technicznych organizatora, wyłącznie po konsultacji telefonicznej z zespołem, tel. 660 906 999 Krzysztof Chromiński.
|