Jedyny polski zespół rekomendowany przez
Oficjalny Międzynarodowy Fan Club Queen w Wielkiej Brytanii.

Intro arrow Koncerty arrow Rider techniczny SILK - The Best of Queen
Polish English
Home
Zespół
Demo
Galeria
Koncerty
Kontakt
Księga Gości
Linki
Nota Prawna



SILK Galeria


Logowanie





Nie pamiętam hasła!


Online

292658 odwiedzin strony



Rider techniczny SILK - The Best of Queen PDF Drukuj Email
pobierz dokument w formacie PDF

                                Rider techniczny  SILK - The Best of Queen

Input list: 

 1. BD – AKG D112 / Shure Beta 52 /gate/

 2. SD – Shure SM/Beta 57 /comp-gate/

 3. HH – AKG C1000s

 4. TT 1 – Sennheiser e 604 /gate/

 5. TT 2 – Sennheiser e 604 /gate/

 6. FT - Sennheiser e 604 /gate/

 7. OH - Shure SM81 / AKG C 1000s

 8. OH - Shure SM81 / AKG C 1000s

 9. BASS – XLR

10. EL. GIT (L) – Sennheiser e 906 / Shure SM 57

11. EL. GIT (R) – Sennheiser e 906 / Shure SM 57

12. EL - AC. GIT (VARIAX) - XLR

13. KEYB (L) – DI-BOX

14. KEYB (R) – DI-BOX

15. Back VOC (git) – Shure SM 58 /comp/

16. Back VOC (keyb) – Shure SM 58 /comp/

17. Back VOC (dr) – Shure SM 58 /comp/

18. VOC front – Shure Beta 58 / Beta 87 wireless /comp/

+ TALK BACK MIC przy konsolecie do komunikacji z zespołem

 

Zapięte efekty z możliwością niezależnej wysyłki do każdego z kanałów:


FX 1 - reverb hall

FX 2 - tap delay

FX 3 - gate reverb

 

MONITORY 

AUX1 – front voc (2 monitory wedge)

AUX2 – git, back voc  (własny odsłuch douszny)

AUX3 – bass  (monitor wedge)

AUX4 - keyb (własny odsłuch douszny)

AUX5 – drums (własny odsłuch douszny)

EQ parametryczny lub tercjowy korektor graficzny (31 punktowy) zapięty w każdym torze monitorowym (AUX 1-5).  Optymalnie: oddzielny sceniczny system monitorowy. 

 

SCENA 

Minimalnw wymiary: 6 x 8 x 1,2 m. 

Stabilny podest pod perkusję min 2 x 2 x 0,4m.

Plenery: scena zadaszona, osłonięta z tyłu i z boków, 

 

SYSTEM F.O.H

Nagłośnienie powinno być oparte na komponentach firm uznanej marki (L-Acoustic, Electro-Voice, Nexo, JBL, Meyer Sound, itp.), zestrojone i przygotowane do równomiernego pokrycia dźwiękiem nagłaśnianego audytorium, wolne od jakichkolwiek brumów i przydźwięków, gotowe min. na godzinę przed przybyciem zespołu.

Moc powinna być adekwatna do miejsca i charakteru imprezy.

MIXER F.O.H 

Preferowane konsolety cyfrowe sprawdzonych marek: Midas, Soundcraft, Yamaha, Allen&Heath, DigiCO, Behringer X32, XR18R

- min. 18 kanałów, 5 aux
- min. 4 punktowy eq, w tym podwójna korekcja parametryczna na każdym kanale

Minimum 3 niezależnie działające multiprocesory efektów dobrej klasy, w tym przynajmniej jeden z funkcją TAP DELAY.  

Dobrej klasy korektor graficzny 2x31 zapięty na sumie.

ZASILANIE

Do zasilenia backline’u 230V o min. zabezpieczeniu 16A na osobnej fazie niezależnej od światła.

Uwaga:

Na czas próby akustycznej oraz podczas całego koncertu muszą być obecni: miejscowy realizator dźwięku, światła oraz elektryk!


OŚWIETLENIE - dostosowane do miejsca koncertu.

Plenery:

PAR 64 lub reflektory teatralne – na rampie przedniej, do oświetlenia muzyków od frontu - min. 8 szt. 

Głowice ruchome typu WASH – min. 8 szt.  

Głowice ruchome typu SPOT – min. 8 szt. 

Głowice ruchome typu BEAM - min. 8 szt.

STRIP - min. 8 szt.

BLINDERS 2kW – min. 2 szt.
STROBO DMX 2-3kW z efektem FLASH – min. 2 szt.
Maszyna do dymu + wentylator 

UWAGA: Istnieje możliwość zmian w riderze, stosownie do możliwości technicznych organizatora, wyłącznie po konsultacji telefonicznej z zespołem, tel. 660 906 999 Krzysztof Chromiński.
 




Intro | Home | Zespół | Demo | Galeria | Koncerty | Kontakt | Księga Gości | Linki | Polecamy | Mapa serwisu | SILK Ensemble