Zespół rekomendowany przez
Oficjalny Międzynarodowy Fan Club Queen w Wielkiej Brytanii

Intro arrow Koncerty arrow Rider techniczny SILK - The Best of Queen
Polish English
Home
Zespół
Demo
Galeria
Koncerty
Kontakt
Księga Gości
Linki
Nota Prawna



SILK Galeria


Logowanie





Nie pamiętam hasła!


Online

476300 odwiedzin strony



Rider techniczny SILK - The Best of Queen PDF Drukuj Email
pobierz dokument w formacie PDF

                                Rider techniczny  SILK - The Best of Queen

Inputlist: 

 1.BD – AKG D112 / Shure Beta 52 / Audix D6 /gate/

 2.SD – Shure SM/Beta 57 /comp-gate/

 3.HH – AKG C1000s / SM81 / Oktava MK012

 4.TT1 – Sennheiser e 604/904 /gate/

 5.TT2 – Sennheiser e 604/904 /gate/

 6.FT- Sennheiser e 604/904 /gate/

 7.OH - ShureSM81 / AKG C 1000s / Oktava MK012

 8.OH - Shure SM81 / AKG C 1000s / Oktava MK012

 9.BASS – XLR

10.EL. GIT(L) – XLR

11.EL. GIT (R) – XLR

12. EL - AC. GIT (VARIAX) - XLR

13.KEYB (L)– DI-BOX

14.KEYB (R)– DI-BOX

15.Back VOC (git) – Shure SM 58 /comp/

16.Back VOC (keyb) – Shure SM 58 /comp/

17. Back VOC (dr) – własny mikrofon nagłowny /comp/

18.VOC front – Shure Beta 58 / Beta 87 wireless /comp/

+ TALK BACK MIC przy konsolecie do komunikacji z zespołem

 

Zapięte efekty z możliwością niezależnej wysyłki do każdego z kanałów:


FX 1 - reverb hall 

FX 2 - tap delay

FX 3 - gate reverb (do bębnów)

 

MONITORY 

AUX1– front voc (2 monitory wedge)

AUX2– git, back voc (własny odsłuch douszny)

AUX3– bass (monitor wedge)

AUX4 - keyb (własny odsłuch douszny)

AUX5 – drums (własny odsłuch douszny)

EQ parametryczny lub tercjowy korektor graficzny (31 punktowy) zapięty w każdym torze monitorowym (AUX 1-5). Optymalnie: oddzielny sceniczny system monitorowy. 

 

SCENA 

Minimalnw wymiary: 6 x 8 x 1,2 m. 

Stabilny podest pod perkusję min 2 x 2 x 0,4m.

Plenery: scenazadaszona, osłonięta z tyłu i z boków, 

 

SYSTEM F.O.H

Nagłośnienie powinno być oparte na komponentach firm uznanej marki (L-Acoustic, Electro-Voice, Nexo, JBL, Meyer Sound, Adamson, Allcons, etc.), zestrojone i przygotowane do równomiernego pokrycia dźwiękiem nagłaśnianego audytorium, wolne od jakichkolwiek brumów i przydźwięków, gotowe min. na godzinę przed przybyciem zespołu.

Moc powinna być adekwatna do miejsca i charakteru imprezy.

MIXER F.O.H 

Preferowane konsolety cyfrowe sprawdzonych marek: Midas, Soundcraft, Yamaha, Allen&Heath, DigiCO. Akceptujemy również: Behringer WING, X32, XR18R.

-min. 18 kanałów, 5 aux
-min. 4 punktowy eq, w tym podwójna korekcja parametrycznana każdymkanale

Minimum 3 niezależnie działające multiprocesory efektów dobrej klasy, w tym przynajmniej jeden zfunkcją TAP DELAY.  

Dobrej klasy korektor graficzny 2x31 zapięty na sumie.

ZASILANIE

Dozasilenia backline’u 230V o min. zabezpieczeniu 16A na osobnej fazie, niezależnej od światła.

Uwaga:

Naczas próby akustycznej oraz podczas całego koncertu muszą być obecni: miejscowy realizator dźwięku, światła oraz elektryk!


OŚWIETLENIE - dostosowane do miejsca i adekwatne do charakteru koncertu.

Plenery:

PAR64 / reflektory teatralne / głowice ruchome wash – na rampie przedniej, do oświetlenia muzyków od frontu światłem białym - min. 8 szt. 

BLINDERS – min. 4 szt.

TYŁ: 

Głowice ruchome typu WASH – min. 6 szt.  

Głowice ruchome typu SPOT – min. 6 szt. 

Głowice ruchome typu BEAM - min. 6 szt.

STRIP - min. 8 szt.

STROBO DMX 2-3kW z efektem FLASH – min. 2 szt.
Maszynado dymu + wentylator 

UWAGA: Istnieje możliwość zmian w riderze, stosownie do możliwości technicznych organizatora, wyłącznie po konsultacji telefonicznej z zespołem, tel. 660 906 999 Krzysztof Chromiński.
 




Intro | Home | Zespół | Demo | Galeria | Koncerty | Kontakt | Księga Gości | Linki | Polecamy | Mapa serwisu | SILK Ensemble